Monday 1 October 2012

3D

Knit // Claudie Pierlot   | Pants // Vero Moda (old)  | Wedges angle boots // Zara
Vendredi: Je vous l'ai dit, me suis confessée, j'ai shoppé compensés.

Samedi: Quand tu t'achètes de nouvelles chaussures, tu changes de train de vie, tu sors plus souvent et ton esprit bouillonne d'idées de tenues. Cet état dur 2 jours.

Dimanche: Fatiguée d'avoir vécu ma nouvelle vie en si peu de temps, je traîne en pyjama stripé, pendant que les autres consacrent leur temps à raffermir leur corps. C'est là que ma double culture me rattrape. Overdose de reste de Salou, surdose de thé à la menthe en replay de la mode la mode la mode.

Lundi : Je dose, je dose, je dose. 

Friday:
I told you, I confessed, I shopped wedges.

Saturday: When you buy new shoes, you change your way of life, you often go out and your spirit bubbles of ideas of outfits. This situation state 2 days.

Sunday: Tired to have lived my new life in a little time, I trail in striped pajamas, while the others devote their time to sculpt their body. Then my double culture catches up. Overdose of rest of Salou (moroccan sweets), overdose of mint tea in replay of the french show "la mode la mode la mode".

Monday: I control, I control, I control.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Fashion Bakchic Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger