Wednesday 25 July 2012

BOHEMIAN YEARS

Vest // Zara  |  Tee // Zara  | Skirt// Vintage | Botties // Maje

Mon premier a été un soleil éclaté sur un tee shirt blanc court et déformé. Mon second, dans une période de do it myself assez ratée où je trempais la moitié de mes affaires dans de l'eau de javel. Mon troisième a été trouvé dans un marché à Casablanca pour 3dhs. Mon tout est mon incommensurable amour pour les années bohèmes. 

My first was a sun burst on a white cropped tee-shirt. My second, during one rather disastrous time of do it myself where I soaked half of my things in bleach. My third was found in a market in Casablanca for 3 Dhs. My whole is my immeasurable love for the Bohemian years.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Fashion Bakchic Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger