Sunday 1 July 2012

GET INSPIRED | BOYISH SHORTS

1- StopItRightNow 2- SheWolf 3- GaranceDoré 4- SincerlyJules 5- 123456789Smiling


J'ai tout porté chez l'homme. Comme si j'avais épuisé toutes les combinaisons féminines. Chemise trop large pour moi, chaussettes, tee shirts amples, bracelets, montres, sacs, lunettes, pantalons...enfin le short. J'avais tenté de masculiniser un short féminin à l'époque dans "une longueur d'avance". 
Féminiser le masculin, démasculiniser le short. Telle est ma tangible inspiration.

I wore all the men clothes. As if I had exhausted all the female combinations. Line too broad for mesocks, large tee shirts, bracelets, watches, bagsglasses, trousers finally the shorts. I had tried to masculinize  female shorts in une longueur d'avance. To feminize the masculine, unmasculinized shorts. Such is my tangible inspiration.


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Fashion Bakchic Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger