Tuesday 19 October 2010

MOROCCAN & ROLL

- J'adore le Maroc!
- Cool...
- Ah tu vis a Casablanca!
- Ouais...
- Quelle chance je rêve de voir des chameaux!
- Heu...ça court pas les rues...enfin bon
- En plus il doit faire beau toute l'année!
- On a les 4 saisons...
- Tu vas souvent à Marrakech?
- Presque tous les w-e si je reste au Maroc
- Ah oui!!!Quelle chance tu as!! Les palmiers, la mer, les big fiestas, le desert...
- ....
Bon vous l'avez compris, je suis "in". Etre marocaine c'est à la mode, alors c'est l'occasion pour moi de partager avec vous un petit mix de mon style avec une touche marocaine.


On aime, ou pas, pas mal, à voir, faudrait changer de pompes, ou de coupe, enlever la ceinture...J'attends vos réactions.
-------


- I love Morocco!
- Cool ...
- Ah, you live in Casablanca!
- Yeah ...
- How lucky, I dream of seeing camels!
- Uh ... they are not a dime a dozen you know ... anyway
- It has to be gorgeous here all year round!
- Well we have 4 seasons ...
- Do you often go to Marrakech?
- Almost every
  week-end 
- Oh wao! How lucky are you! Palm trees, the beach, big parties, the desert ...
- ....

Well you guessed it, I'm "in". To be Moroccan is in so I’m enjoying it!
I’m seizing this opportunity to share with you a little mix of my own styles with a Moroccan touch.
I like , not really, not bad, a must see, u should change shoes, your hair, lose the belt…I’m waiting for your reactions


Robe Sandro
Perfecto New Look
Escarpins Vintage
Ceinture "Made in Morocco''
Collier Ela Stone


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Fashion Bakchic Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger